نماینده اینورتر هایتک در مشهد

نماینده اینورتر هایتک در مشهد

نماینده اینورتر هایتک در مشهد

اینورتر Hitek F100

شرکت Hitek با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید اینورتر موتور، در سال 1994 در تایوان تاسیس شد. این شرکت در سال 2013 به عنوان تولید کننده محصولات باکیفیت تایوانی و به عنوان برند معروف تایوان شناخته و انتخاب شد. کیفیت و محبوبیت محصولات هایتک به قدری است که امروزه اینورترهای های‌تک (Hitek) به اروپا، آمریکا، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و … صادر می‌گردد. شرکت هایتک جزء 10 شرکت معتبر داخلی تایوان به شمار می‌آید و طی سال‌های متمادی برنده جوایز بسیاری شده است. در حال حاضر واردات اینورترهای هایتک در دو مدل F100 و F300 انجام می‌گیرد.

نماینده اینورتر هایتک در مشهد

ویژگی‌های اینورتر Hitek F100

 

  • این اینورتر برای کاربردهای نرمال و نیمه سنگین به کار می‌رود.
  • دارای 18 ماه گارانتی
  • دارای 15 سال خدمات پس از فروش
  • تولید شده در انواع تکفاز 220 و سه فاز 200 و سه فاز 380
  • دارای قابلیت 1.5 برابر گشتاور نامی در فرکانس 1KHZ
  • قابلیت کارکرد در شبکه 50-60 هرتز
  • دارای ورودی آنالوگ و دیجیتال
  • دارای کی‌پد جداشونده
  • محدوده فرکانس کریر 2 الی 16 کیلوهرتز
  • قابلیت تعویض فن خنک کننده
  • سرعت پاسخگویی سریع کمتر از 15 میلی ثانیه در برابر بارهای ناگهانی
  • کاربرد در انواع ماشین آلات صنعت چوب، سرامیک و کاشی، نساجی، نوار نقاله، ماشین‌آلات بسته بندی، پمپ، پرینترهای صنعتی و…

اینورتر Hitek F100

کیفیت محصولات هایتک باعث شده که اینورترهای های‌تک (Hitek) به اروپا، آمریکا، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و … صادر گردد. شرکت هایتک جزء شرکت‌های معتبر داخلی تایوان محسوب می شود . اکنون واردات اینورترهای هایتک در دو مدل F100 و F300 صورت می گیرد.
اینورتر Hitek-F100 دارای ورودی سه فاز و تک فاز می باشد که رنج ولتاژی و توانی آن به صورت زیر است:

ورودی تک فاز، خروجی سه فاز 220 ولت – توان: 0.75 تا 2.2 کیلووات
ورودی سه فاز، خروجی سه فاز 380 ولت – توان: 0.75 تا 37 کیلووات

اینورتر هایتک سری f۳۰۰

اینورتر هایتک سری F300 در ۵ کلاس ولتاژی تکفاز 220 ولت , سه فاز 220 ولت , سه فاز 380 ولت , سه فاز 660 ولت و سه فاز 1140 ولت تولید می شود . در حال حاضر اینورتر هایتک سری F300 در دو کلاس ولتاژی تکفاز 220 ولت از توان 0.75 تا 3.7 کیلووات و سه فاز 380 ولت از توان 0.75 تا 315 کیلووات موجود می شود . مدل سه فاز ۳۸۰ ولت از توان ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ کیلووات به طور سفارشی قابل تامین و فروش است .  اینورتر سه فاز ۶۹۰ ولت بدلیل استفاده در شرکت‌های ذوب وفولاد وسیمان معمولا از توان ۴۰۰ تا ۷۱۰ کیلووات موجود می گردد و اینورترهای مدیوم ولتاژ در ولتاژهای ۳ و ۳.۳ کیلوولت و ۶ و ۶.۶ کیلوولت به علت داشتن مشتری تامین می شود .

 

نماینده اینورتر هایتک در مشهد

ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری اینورتر هایتک سری F300

اینورتر هایتک سری F300 برای کاربردهای سنگین کار ، نیمه سنگین کار و سبک کار قابل استفاده است .  اینورتر F300 هایتک محصولی تایوانی دارای نرم افزار و سخت افزار با کیفیت فوق العاده است که می‌تواند اکثر نیازها و کاربردهای صنعتی و کارگاهی را برطرف سازد . محدوده ولتاژ ورودی نامی اینورتر هایتک مدل F300 تیپ تکفاز 220 ولت از 187 ولت تا 253 ولت AC بوده و تیپ سه فاز 380 ولت از 323 ولت تا 437 ولت AC میباشد . محدوده ولتاژ خروجی اینورتر F300 هایتک از صفر تا 100% ولتاژ نامی ورودی است. اینورتر هایتک مدل F300 قابلیت کارکرد در شبکه 47 تا 63 هرتز را دارد . ماکزیمم فرکانس خروجی اینورتر F300 هایتک از صفر تا 600 هرتز است . اینورتر هایتک مدل F300 دارای سه مد کنترلی V/F کنترل ،  SVC (وکتور کنترل بدون سنسور) و FVC (وکتور کنترل با استفاده از انکودر) می‌باشد .

اینورتر هایتک مدل F300 قابلیت تزریق 150% گشتاور نامی در فرکانس 0.5 هرتز در مد‌کنترلی SVC و 180% گشتاور نامی در فرکانس 0 هرتز در مددکنترلی FVC و 100% گشتاور نامی در فرکانس 0.5 هرتز در مد کنترلی V/F را دارد. این میزان گشتاور برای راه اندازی کاربردهای سنگین و فوق سنگین کار ، نیمه سنگین کار و سبک کار فوق العاده است . ظرفیت تحمل اضافه بار در اینورتر هایتک سری F300 در مد کنترلی G (بارهای گشتاور ثابت) به میزان 150% جریان نامی در مدت 60 ثانیه و 180% جریان نامی در مدت 3 ثانیه بوده همچنین در مد کنترلی P (بارهای گشتاور متغیر) به میزان 120% جریان نامی در مدت 60 ثانیه و 150% جریان نامی در مدت 3 ثانیه می باشد . اینورتر هایتک سری F300 قابلیت راه اندازی موتورهای عمومی آسنکرون و موتورهای آسنکرون فرکانس متغیر را دارند . قابلیت تنظیم شیب راه اندازی و توقف در اینورتر هایتک سری F300 به صورت خطی و منحنی S در چهار زمان راه اندازی و توقف در محدوده 0 تا 6500 ثانیه وجود دارد.

دستور راه اندازی اینورتر هایتک سری F300 به سه طریق رخ می دهد :

  • کیپد
  • ترمینال
  • شبکه

در اینورتر هایتک مدل F300 با روش های زیر می‌توان سرعت را تغییر داد:

پتانسیومتر روی کیپد دکمه های UP و DOWN ورودی آنالوگ ورودی های دیجیتال شبکه RS485 ورودی پالس تابع PLC تابع PID اینورتر F300 هایتک فانکشن PID کنترل داخلی دارد که جهت کنترل پروسه های آنالوگ مانند کنترل فشار آب داخل یک مجتمع و کنترل دمای بویلر های صنعتی می توان از PID کنترل داخلی استفاده کرد. کیپد اینورتر هایتک سری F300 توانایی نمایش ولتاژ خروجی ، جریان خروجی ، فرکانس خروجی ، ولتاژ DC_BUS ، انواع خطا و آلارم را دارد . کیپد اینورتر هایتک مدل F300 قابل جدا شدن و نصب بر روی درب تابلو یا فاصله دورتر است .

حفاظت های اصلی اینورتر هایتک سری F300 شامل موارد زیر است :

  • خطای اضافه جریان خروجی
  • خطای اضافه بار موتور
  • خطای اضافه بار اینورتر
  • خطای کمبود میزان بار یا قطع شدن ارتباط بار با موتور
  • اضافه ولتاژ ورودی
  • کمبود ولتاژ ورودی
  • شل بودن سیم ها یا قطع فاز ورودی
  • اضافه حرارت
  • اتصال کوتاه خروجی
  • اتصال زمین یا نشتی خروجی
  • قطع فاز خروجی
  • خطای انکودرخطای EEPROM
  • خطای Self learning یا شناسایی موتور موقع اتوتیون کردن
  • خطای کنتاکتور داخلی اینورتر
  • خطای فیدبک PID کنترل
  • خطای اضافه سرعت موتور
  • خطای اضافه حرارت موتور

نماینده اینورتر هایتک در مشهد

 

اینورتر هایتک مدل F300 قابلیت کارکرد در دمای 10- درجه تا 40+ درجه سانتی گراد را دارد . دمای ذخیره سازی داخلی اینورتر یا هیت سینک بین 20- درجه تا 60+ درجه سانتی گراد است . در اینورتر F300 هایتک تایوان قابلیت راه اندازی موتور دوم با اعمال پارامترهای مربوطه و تنظیم حالت Motor swich_over وجود دارد .

توجه کنید که زمانی ازاین قابلیت استفاده میشود که بخواهیم با یک اینورتر به طورجداگانه دو موتور را راه اندازی کنیم که توان و جریان مصرفشان متفاوت و کوچکتر از توان اینورتر باشند .

قابلیت اتصال انکودرهای اینکریمنتال در مدل های ABZ و UVW از طریق اضافه کردن کارت اکسترنال در اینورتر F300 هایتک وجود دارد .
اینورتر هایتک مدل F300 از توان 0.75 تا 22 کیلووات دارای واحد ترمز داخلی می باشد . در مواقع لازم فقط باید مقاومت ترمز را به طور مستقیم به ترمینال های مربوطه متصل کرد .

چندین اینورتر F300 هایتک را میتوان با ولتاژ 600 ولت DC راه اندازی کرد .اگر پلاریته مثبت اینورترهای F300 به هم متصل شوند و پلاریته منفی آنها را نیز به یکدیگر متصل میکنیم سپس با اتصال منبع تغذیه 600 ولت DC به پایانه مثبت و منفی اینورترها یی که موازی شده اند روشن و آماده راه اندازی می شوند.
فرکانس کریر یا حامل در اینورتر هایتک سری F300 از 0.5 تا 16 کیلوهرتز بوده که بسته به منحنی بار قابل تغییر است.
در اینورتر F300 هایتک تقویت گشتاور به طور دستی و اتوماتیک از 0.1 تا 30 در صد گشتاور نامی قابل افزایش است.
برای کاربردهایی که لختی بار زیاد بوده و نیاز به توقف ابتدایی و انتهایی موتور داریم به طور دقیق در زمان کوتاه، قابلیت تزریق ترمز DC یا DC_INJECTION در اینورتر هایتک سری F300 وجود دارد .
عملکرد فرکانس JOG در اینورتر هایتک سری F300 وجود دارد که میتوان از 0 تا 6500 ثانیه مقدار فرکانس JOG را همزمان با شیب راه اندازی و توقف تنظیم کرد.

در اینورتر F300 هایتک با استفاده از ترمینال های دیجیتال مولتی فانکشن میتوان به 16 سرعت پله ای دسترسی پیدا کرد . یکی از قابلیت های اینورتر هایتک سری F300 تابع جستجوی سرعت بودن آن است .در بعضی از پروژه ها که موتور متحرک است و می‌خواهیم در جهت موافق حرکت موتور درایو را استارت کنیم اول باید سرعت حرکت موتور را توسط درایو مشخص کنیم وبعد از آنکه فرکانس خروجی اینورتر با سرعت حرکت موتور برابر شد سرعت موتور را افرایش میدهیم.

اینورتر هایتک مدل F300 دارای تابع AVR جهت تثبیت ولتاژ خروجی در برابر نوسانات ولتاژ ورودی است. توانایی تنظیم مقدار دمای هیت سینک جهت عملکرد خروجی رله ای یا ترانزیستوری در اینورتر هایتک مدل F300 وجود دارد ‌.

از طریق ورودی های آنالوگ قابلیت تنظیم زمان عملکرد وجود دارد به این طریق که بعداز برابر شدن تایم کارکرد اینورتر با تایم تنظیمی ما ، اینورتر به طور اتوماتیک متوقف می شود و در این شرایط قابلیت فعال کردن خروجی های مولتی فانکشن وجود دارد .

تابع مفید بعدی که اینورتر F300 هایتک تایوان دارد تابع traverse (تراورس) است که در صنایع نساجی و شیمیایی استفاده می‌شود. در این حالت فرکانس خروجی در یک دامنه فرکانسی و با شتاب مشخصی تغییر می‌کند که شکل موج خروجی به صورت پالس مثلث چندگانه می‌باشد .

اینورتر F300 هایتک تایوان قابلیت برداشتن پارامترهای موتور به صورت اتوماتیک در حالت استاتیک و داینامیک را دارد . تابع کنترل گشتاور در اینورتر هایتک سری F300 وجود دارد که از آن برای پروژه هایی که نیاز به گشتاور ثابت به ازای بار متغیر دارند استفاده می کنیم .
اینورتر F300 هایتک در بازار بدلیل واردات بالا قیمت پایین تری دارد.
اینورتر هایتک سری F300 برای تمام کاربردهای صنعتی سبک ، نیمه سنگین ، سنگین و فوق سنگین کار مورد استفاده قرار میگیرد ‌.
اینورترهای F300 هایتک تایوان دو پله ای بوده یعنی اگر شما توان 75 کیلووات را تهیه کنید در واقع میتوانید برای کاربرد 75 کیلووات سنگین کار و 90 کیلووات سبک کار استفاده کنید . دفترچه اینورتر F300 هایتک به صورت راهنمای فارسی و انگلیسی است.
اینورترهای هایتک تایوان دارای ۲۴ ماه گارانتی معتبر و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند .
در اینورتر هایتک F300 امکان جابجایی طولی وجود دارد.
در اینورتر هایتک F300 تا توان 15kw بدنه درایو پلاستیکی بوده و از توان 18.5 کیلووات به بالا دارای بدنه فلزی می باشد.
همچنین در درایو هایتک F300 تا توان 315kw امکان نصب درایو به بدنه تابلو به طور عمودی وجود دارد.
کمپانی هایتک در توان های 110kw به بالا امکان نصب اینورتر هایتک F300 را به صورت کابینت های ایستاده تهیه کرده است.
اینورتر هایتک F300 علاوه بر منبع اصلی یک منبع کمکی فرکانس نیز وجود دارد که با کمک پارامترهای متنوع این درایو ، امکان ترکیب این دو منبع فرکانس وجود دارد.

با توجه به‌ دمای محیط در درایو هایتک F300 امکان تنظیم خودکار فرکانس حامل Carrier frequency وجود دارد.
در اینورتر هایتک F300 امکان تعریف حد بالا برای فرکانس حامل Carrier frequency در کنترل اتوماتیک وجود دارد.

امکان مشاهده دمای هیت سینک در اینورتر هایتک F300 وجود دارد .

با غیر فعال کردن جهت چپگرد ویا راستگرد در اینورتر هایتک F300 امکان محدود کردن جهت چرخش وجود دارد.

در اینورتر هایتک F300 امکان تنظیم حد دلخواه برای خطای over-voltage و under-voltage وجود دارد.
ترمینال های فرمان درایو هایتک مدل F300 بر روی درایو نصب شده است
قسمت فرمان یا برد کنترل درایو هایتک F300 شامل شش ترمینال ورودی دیجیتال S1 تا S6 ، سه ترمینال ورودی آنالوگ به طور ولتاژی و جریانی (Ai3 , Ai2 , Ai1) ،
دو ترمینال آنالوگ خروجی (AO1 AO2) ، دو خروجی رله ای (رله R و رله T) ، یک خروجی ترانزیستوری MO1 و ترمینال های +SG و -SG که برای ارتباط RS485 استفاده می شود.

امکان تعریف ۵۰ وظیفه متفاوت برای ترمینال های ورودی دیجیتال S1 تا S6 در درایو هایتک F300 امکان وجود دارد.
امکان تعریف 40 وظیفه متفاوت برای رله های خروجی درایو در اینورتر هایتک f300وجود دارد .
ترمینال های قدرت اینورتر هایتک F300 ، در پایین ترمینال های فرمان نصب شده اند .
در هر 2 سری تکفاز و سه فاز ترمینال های RST ورودی های درایو ، و ترمینال های UVW خروجی های درایو هستند.

همچنین در اینورترهای هایتک سری F300 ترمینال های + و – محل اتصال واحد ترمز یا چاپر ترمز می‌باشند و تا توان 22kw ترمینال های PB و + برای اتصال مقاومت ترمز به طور مستقیم و بدون نیاز به واحد ترمز اکسترنال استفاده می شوند .

 

جهت خرید اینورترهای هایتک به قیما نمایندگی به این لینک مراجعه نمایید

تجهیزات جانبی در اینورتر ها

تجهیزات جانبی در اینورتر ها

6 برند معتبر کنتاکتور در بازار ایران

6 برند معتبر کنتاکتور در بازار ایران

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *